Βραβείο από την Αγαθή!

Standard

Ελπίζω να μην έχει πιάσει αράχνες!

Θέλω να ευχαριστήσω την συνάδελφο Αγαθή για την τιμή που μου έκανε δίνοντάς μου το εξής φοβερό βραβείο:

ν

Blog Awards, όχι αηδίες! Θα περπατήσουμε και στο κόκκινο χαλί??? Να πάω να ράψω φόρεμα????????? Αγαθή σε ευχαριστώ και πάλι, και σου εύχομαι πολλές επιτυχίες σε όλα όσα κάνεις!!! Τώρα, αυτό είναι ένα βραβείο με προϋποθέσεις και κακές προθέσεις!!! Επιβάλλει να σας πρήξω για λίγο με τη φλυαρία μου (το καλύτερό μου, χι, χι!), απαντώντας σε κάποιες ερωτήσεις….. Όποιος έχει αδύναμη καρδιά να φύγει τώρα. Και ξεκινάω…

1.Τι σε ενέπνευσε και τι σημαίνει για σένα το όνομα του blog σου και το όνομα με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου?

Αχ δεν ξέρω…. Τι να πω? Ότι είμαι ένα πρόβατο ανάμεσα σε πολλά άλλα, είναι μάλλον μια αλήθεια. Τώρα το κασκόλ… είναι μια άλλη ιστορία. Ήθελα να είναι κάτι πρωτότυπο, που να κάνει εντύπωση σε κάποιον που με βρίσκει και να το θυμάται (ψωνάρα, όμως!!!). Ίσως επειδή μου αρέσει να ξεχωρίζω από το κοπάδι, είπα να βάλω ένα κασκόλ για να με βρίσκετε πιο εύκολα 🙂 Και από εκεί μετά ξεπήδηξε και το σαλιγκάρι με κασκόλ (να έχουμε και μια συνοχή στα υποκαταστήματα).

2.Αν δεν ήσουν άνθρωπος, τι θα ήθελες να ήσουν και γιατί;

Πάλι δεν ξέρω τι να απαντήσω… Έχω μια ποιητική απάντηση, να την πω??? Θα ήθελα να είμαι ένα τραγούδι που θα μιλάει για ελευθερία, αγάπη και να έχει στο σόλο του πολλές κιθαριές 😉 Πιάνεται σαν απάντηση??

3.Αν σε σταματούσαν στο δρόμο από το Blog tv ” Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα, σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;”. Τι θα απαντούσες;

Θα πω… δημιουργικότητα.

4.Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίσεις να γράφεις;

Το ότι μπορώ και μοιράζομαι τη δουλειά μου και τις σκέψεις μου με ανθρώπους που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα, ανταλλάσσουμε ιδέες και δεν σταματάμε να μορφωνόμαστε, δεν μένουμε στα ίδια και με αυτόν τον τρόπο κάνουμε τη δουλειά μας καλύτερα και πιο δημιουργικά.

5.Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή;

images

Ψέματα???

6.Αγαπημένη λέξη:

Φοβερό..!

Ελπίζω να μην κοπώ με τις απαντήσεις που έδωσα 😉 Τώρα, κανονικά πρέπει να πασάρω το βραβείο και σε 7 άλλα blog. Απλά δεν θα το κάνω διότι λόγω προβλημάτων που έχω με το “αγαπημένο” wordpress, δεν μπορώ να κάνω σχόλια στο blogger και να ειδοποιήσω τις τυχερές….. Και έλεγα να πάω στο blogger, αλλά προτίμησα το wordpress, για πιο σοβαρό τρομάρα του!!!! Έτσι λοιπόν θα το χαρίσω σε όλες τις αξιότιμες συναδέλφους που έχουν τα blog τους στην ίδια γειτονιά και θα τους ευχηθώ πάντα πολλές επιτυχίες και την επόμενη φορά να βάλουν πιο εύκολες ερωτήσεις στα βραβεία (χι, χι!) γιατί φοβάμαι ότι ήμουν σε πολλές εκτός θέματος..!

Αυτά τα ωραία, τα λέμε αύριο στο patron day (αμερικανιές, Θεέ μου!).

Leave a Reply

