Βραβεία…!

Standard

Από την Αρετή και την Κατερίνα!

Είχα την τιμή να λάβω δυο βραβεία από δυο συναδέλφους. Το πρώτο είναι από την Αρετή, το blog της οποίας είναι το ακόλουθο http://aretis-place.blogspot.gr/ και είναι απλά φανταστικό, γεμάτο ιδέες και έμπνευση για την δουλειά μας και όχι μόνο! Αρετή, σε ευχαριστώ και από εδώ, είναι πάντα πολύ όμορφο να σε τιμούν οι συνάδελφοί σου και να αναγνωρίζουν αυτό που κάνεις. Συμφωνώ επίσης, με τα λόγια που γράφεις, όσον αφορά το να μοιραζόμαστε τις ιδέες μας, έχεις πολύ δίκιο! Το δεύτερο βραβείο μου το χαρίζει η Κατερίνα, η οποία με το blog της http://titinasartroom.blogspot.gr/ , μας εφοδιάζει ήδη με νέες ιδέες για κατασκευές που απλά θα λατρέψετε (δεν ξέρω ποιος θα τις λατρέψει περισσότερο, εσείς ή τα παιδιά 🙂 ). Κατερίνα, σε ευχαριστώ για την ιδιαίτερη τιμή που μου κάνεις!!!

inspiring-blog-award

Από την Αρετή!!!!!

debe8a310120f2e2624a69f759cf0d27

Από την Κατερίνα!!!!!

Κορίτσια και πάλι σας ευχαριστώ από καρδιάς!!!

Επίσης, δράττομαι της ευκαιρίας (χαραμίζομαι, θα έπρεπε να δουλεύω στο πανεπιστήμιο….) να ευχηθώ σε όλους και όλες καλή χρονιά, δημιουργική και χαρούμενη!!! Δυστυχώς φέτος δεν θα ξεκινήσω μαζί σας, μια και βρίσκομαι εκτός επαγγέλματος (αλλά που θα μου πάει, θα την βρω την άκρη μου), οπότε δεν θα ακούτε πολλά νέα μου σε αυτό το παράρτημα των blog μου… Ευελπιστώ να τα λέμε στο κύριο κατάστημα 🙂 provatomekaskol.wordpress.com

Σας χαιρετώ με αγωνιστικούς χαιρετισμούς!!!

4 responses »

  1. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου! Τα αξίζεις και με το παραπάνω! Εύχομαι να βρεις κάτι που να αξίζει! Σε καταλαβαίνω απόλυτα! Καλή συνέχεια!

    • Μάρω, ευχαριστώ!!!! Ναι, μωρέ, κάτι θα βρεθεί, ας μην μας παίρνει από κάτω. Καλή τύχη και σε σένα!!!

  2. Συγχαρητήρια για τα παραπάνω βραβεία!
    Έλα να παραλάβεις και απο μένα ένα!
    όσο για τη δουλειά σε καταλαβαίνω απόλυτα αν και φέτος στάθηκα τυχερη μιας και μου ανανέωσαν τη σύμβαση!!!
    Ευχομαι να βρεθεί κάτι γρήγορα!
    Φιλιά πολλα
    http://vrefonipiagwgos.blogspot.gr/2013/09/blog-post_27.html

Leave a comment