Σεπτέμβριος προ των πυλών!

Standard

Ημερολόγιο

Άντε να ξεκινάμε σιγά σιγά τις προετοιμασίες! Εδώ είναι ένα ημερολόγιο το οποίο έφτιαξα πέρυσι για τον παιδικό. Σε αυτό μπορούμε να δούμε και να διαγράψουμε τις ημέρες του κάθε μήνα, βλέπουμε την εποχή, καθώς και τις ημέρες (είναι οι κοπελίτσες που κρέμονται με κλωστή στο κάτω μέρος του ημερολογίου) τις οποίες μπορούμε να τις γυρίζουμε ανάλογα με την ημέρα. Επίσης στο πλάι έχουμε και τον καιρό, τον οποίο μπορούμε να αλλάξουμε αντικαθιστώντας διαφορετικές κάρτες. Συγχωρέστε με για την κακή ποιότητα της φωτογραφίας, είναι τραβηγμένη με το κινητό σε αρκετά σκοτεινό περιβάλλον. Απλά για να πάρετε μια ιδέα περί τίνος πρόκειται. Αυτά!

6 responses »

  1. Υπέροχα, υπέροχα!!!Σου εύχομαι Καλή Σχολική Χρονιά , με όλη μου την καρδιά, υπομονή και καλή Δύναμη!!!

  2. Ευχαριστώ, και εσύ επίσης! Φέτος έχει να πέσει πολλή δουλειά, θα έχουμε πολύ κόσμο στην τάξη!!!

  3. Πόσα τερατάκια τσέπης θα έχετε φέτος;; ( Που λέει και ο Μαχαιρίτσας!)
    Καλά εγώ άμα σου πω θα βάλεις τα γέλια. Φέτος έχω το μαγικό αριθμο των τριών (3) παιδιών. Δεν ξέρω καν αν το σχολείο θα συνεχίσει να λειτουργεί. Δε στέλνεις κανένα , κατα Πελοπόννησο μεριά;;

  4. Εντάξει ίσως είναι νωρίς ακόμη και θα σου έρθουν και άλλοι. Λοιπόν άμα σου πω εγώ θα φρικάρεις! Μέχρι τώρα μετράμε 24!!! Ευτυχώς θα υπάρχει και πληθώρα παιδαγωγών!!!

  5. ωχ, ωχ,ωχ!!!!Καλή αρχή και κουράγιο!!!Επιμένω να μου στείλεις κανένα, γιατί εγώ έχω τρία και το λουρίτης μάνας, ακόμη καμία άλλη εγγραφή!!!Απελπίζομαι!!!

  6. Δύσκολο το βρίσκω… Είναι όλα τόσο καλά, δεν θα μπορούσα να διαλέξω πιο να σου στείλω! Υπομονή! Για την ώρα απόλαυσε την ησυχία!

Leave a Reply

