Σπίτι για πουλιά

Standard

Τα ζώα τον χειμώνα

Τις προάλλες μιλήσαμε με τα παιδιά για το πως περνούν τα ζώα τον χειμώνα και πως εμείς μπορούμε να τα βοηθήσουμε. Και αν και στην Ελλάδα δεν συνηθίζεται (θα μου πείτε δεν περνάμε και κανένα χειμώνα με πολικές θερμοκρασίες, οπότε ίσως να μην υπάρχει και αυτή η ανάγκη…), σε άλλες χώρες οι άνθρωποι βγάζουν στις αυλές τους (επίσης οι αυλές είναι κάτι σπάνιο πλέον) ξύλινα σπιτάκια με τροφή για να μπορούν να κουρνιάζουν τα πουλιά και βρίσκουν κάτι να τρώνε. Έτσι, έφτιαξα ένα τέτοιο σπιτάκι από χαρτόνι για να τους δώσω μια ιδέα περί τίνος πρόκειται. Κόλλησα και μερικά σπόρια για να το κάνω πιο ρεαλιστικό. Την ιδέα και το πατρόν την έχω πάρει από κάποιο περιοδικό με κατασκευές για παιδιά. Στα παιδιά άρεσε πολύ και έτσι το κρεμάσαμε κάπου στην τάξη μας για να το βλέπουμε. Ιδού και το πατρόν για την κατασκευή!

2 responses »

  1. Σαλιγκάρι είσαι καλλιτέχνης!!!Είναι πανέμορφο!!!Κι εγώ τώρα που δε δουλεύω φτιάχνω διάφορα στην κόρη μου για να τα βλέπει, αλλά δυστυχώς καταλήγουν στην ανακύκλωση, διότι τα βάζει στο στόμα και μετά τα σκίζει,χαχαχαχ!!!Άμα μπορείς θα αναρτήσεις το πατρόν για να το φτιάξω κι εγώ;;;

  2. Αχ αυτή η ηλικία είναι έτσι δυστυχώς. Ακόμη και εγώ που έχω μερικά παιδιά που είναι ακόμη μικρά στο τμήμα μου, οι κατασκευές που φτιάχνουμε πολλές φορές γίνονται προσάναμμα! Το πατρόν θα το αναρτήσω μόλις βρω λίγο χρόνο (και βρω που το έχω βάλει…). Πολλά φιλιά!

Leave a Reply

